© Wandern MondSeeLand ©Valentin Weinhaeupl
Eine Frau und ein Mann sitzen in der Wiese und genießen den Ausblick auf Wiesen und Berge

St. Lorenz: Via Nova und Golfplatzweg

povrch cesty:
Asfalt

powered by TOURDATA

Turistická stezka přes St. Lorenz am Mondsee v Solné komoře. Projdeme ulicí Alleestraße k jezeru, držíme se vpravo, projdeme kolem Alpenseebadu a parkoviště k ulici Monseestraße, po které se vydáme vlevo. Ze Sparmarktu se vydáme po značené turistické stezce (č. 10 nebo č. 34) směrem na St. Lorenz až k lidu Schwarzindien.

Zde přejdeme hlavní silnici a sledujeme značení Via Nova. Přes malý hřeben dojdeme po silnici k Wagnermühle. Zde přejdeme Fuschler Ache a jdeme po silnici podél Ache ke kostelu svatého Lorenze. Tento filiální kostel farnosti Mondsee stojí za návštěvu.

Občerstvení na této delší túře je k dispozici o 500 metrů dále v hostinci Gasthaus Drachenwand. (Pozor na otevírací dobu!)

Na zpáteční cestě jdeme od kostela zpět podél Fuschler Ache směrem k Wagnermühle, ale po cca 700 metrech odbočíme doprava na hlavní silnici. Tuto silnici přejdeme, odbočíme vlevo a hned za malým mostem uvidíme ukazatele turistické stezky (č. 34), která vede podél golfového hřiště do Schwarzindienu.

Za vjezdem na golfové hřiště odbočíme doprava směrem k břehu jezera. Po silnici projíždíme osadou, vracíme se k jezírku Schwarzindien a k ulici Mondseestraße. Po této silnici se vrátíme zpět do obce.

Tuto poněkud delší trasu si můžeme zkrátit cestou autem nebo autobusem k Schwarzindien lido, případně lodí k hostinci Weiße Taube.

Tuto trasu včetně popisu nám poskytl Rakouský alpský klub, sekce Mondsee, paní Annelu-Ilse Wenter.
Příjezd veřejnou hromadnou dopravou
Plánovač tras pro individuální turistiku
  • Vhodné pro kočárky
Výhodné roční období
  • jaro
  • léto
  • podzim
  • časná zima
  • největší zima, opravdová zima

O informace požádejte na výše uvedeném kontaktu.