© Wandern MondSeeLand ©Valentin Weinhaeupl
Eine Frau und ein Mann sitzen in der Wiese und genießen den Ausblick auf Wiesen und Berge

Kolomansbründl

Tiefgraben am Mondsee, Oberösterreich, Österreich
Kostelní stezka: cca 18 km, 6 - 7 hodin chůze!
Vhodné pro děti, symbol kostela, velký výškový rozdíl! Stezka začíná u mostu Zeller Ache/"Erlachmühle" směrem na jih, chvíli po asfaltové cestě, u dalšího statku odbočte doprava a pak doleva přes pole k hostinci "Leidingerhof" (Obergaisberg 7, A-5310 Mondsee, tel.: +43(0)6232 2883, otevírací doba: denně dle potřeby nebo nepřetržitě). Tento hostinec nabízí také občerstvení a má krásnou terasu, ze které se můžete kochat výhledem na MondSeeLand.
Cesta vede kolem hostince vlevo, mineme penzion Stabauer a pokračujeme po červeno-bílo-červeném značení. Před vstupem do lesa se ještě jednou ohlédněte. Od této chvíle procházíte nedotčenou přírodou lesa Kolomansberg. Poblíž křižovatky spolkové lesní cesty odbočte po 20 metrech vlevo a dojdete ke dvěma lavičkám. Tuto krátkou přestávku byste měli využít k tomu, abyste se pokochali nádherným výhledem na impozantní hory Salcburska.

Cesta nyní mírně stoupá, projdete smíšeným lesem a dojdete ke kostelu Kolomanskirche, který je poprvé zmiňován v listině z roku 1070. Po prohlídce kostela půjdete lesem dolů a dojdete ke Kolomansbründlu, prameni vody, který pomáhá při očních problémech. Strmým sestupem dojdete k rozcestí Kolomanssenke a Kolomanstaferl. Na této mýtině se vám naskytne výhled na pozoruhodný Schafberg.

Příjezd veřejnou hromadnou dopravou
Plánovač tras pro individuální turistiku

O informace požádejte na výše uvedeném kontaktu.