© Wandern MondSeeLand ©Valentin Weinhaeupl
Eine Frau und ein Mann sitzen in der Wiese und genießen den Ausblick auf Wiesen und Berge

Almwiesenweg

• vhodné za každého počasí
  • vhodné pro děti (v libovolném věku)
  • okružní cesta

povrch cesty:
Asfalt, štěrk, suť

powered by TOURDATA

Krásná, ale velmi dlouhá okružní turistická trasa po alpských loukách nad obcemi Zell am Moos a Haslau.
Výlet začínáme v hostinci "Stroblwirt" v centru Haslau. Cesta vede západním směrem po ulici Vöcklatalstraße směrem na Zell am Moos, kolem obytných domů po levé straně až na křižovatku vpravo (značení Almwiesenweg). Přejedeme čtvrť Schweibern a za malou osadou odbočíme vlevo na polní cestu. Přes louky a lesy se dostaneme na břeh jezera Irrsee, kde se napojíme na hlavní silnici směrem na Zell am Moos am Irrsee.
Projdeme centrem Zell am Moos ke kostelu a pak podchodem ke škole. Odtud pokračujeme do kopce ke kapli Lindenbauernkapelle a pak přes osadu dolů k Vöcklu a přes most do Harpointu.

Za mostem odbočíme vpravo na Mondseebergstraße a po necelých 100 metrech odbočíme vlevo na nákladní silnici do Heissingu. Po nákladní silnici stoupáme lesem do malé horské osady "Heissing". Cesta vede kolem statku "Heissing 15" přibližně 1 km k vrcholu "Heissinger Höhe".

Zde turistická stezka nepokračuje, tzn. že se nyní musíme vrátit do Heissingu a odbočit vpravo na polní cestu, která vede úžlabinou s malým potůčkem "Haltgraben" a pokračuje k farmě "Bastlinger" v Haslau Berg. Tam odbočíme vpravo na nákladní cestu a pokračujeme po ní k malé skupině domů. U skupiny domů pokračujeme po nákladní cestě vlevo dolů do údolí Haslau. U malé kůlny se opět dostaneme na silnici Vöcklatal. 100 metrů dále vpravo uvidíme hostinec "Entachern". Turistická stezka vede vlevo na pěšinu vedle silnice Vöcklatalstraße a přes most zpět do výchozího bodu u Stroblwirt.

Zastávky s občerstvením:
Stroblwirt a hostinec Entachern
Parkování
  • parkovací místa: 5
Příjezd veřejnou hromadnou dopravou
Plánovač tras pro individuální turistiku
  • Vhodné za každého počasí
  • Vhodné pro děti (v libovolném věku)
  • Vhodné pro seniory
  • Vhodné pro jednotlivce
  • Vhodné s přáteli
  • Vhodné ve dvou
Výhodné roční období
  • jaro
  • léto
  • podzim

O informace požádejte na výše uvedeném kontaktu.