© Wandern MondSeeLand ©Valentin Weinhaeupl
Eine Frau und ein Mann sitzen in der Wiese und genießen den Ausblick auf Wiesen und Berge

Mountainbike tour "KABONG"

povrch cesty:
Asfalt, štěrk, suť

powered by TOURDATA

KABONG se skládá z prvních písmen měst na trase (Kronberg - Attersee /Attergau - Nussdorf, Berg, Oberwang a St.Georgen).

Od turistické kanceláře St.Georgen jeďte na kruhovém objezdu rovně a za lékárnou odbočte doprava. Cesta nyní vede do Wildenhagu a odtud směrem na Kronberg.
U lyžařského vleku Kronberg odbočte vlevo na asfaltovou silnici a pokračujte mírně do kopce do Wienerroithu (780 m n. m.). Zde si udělejte odbočku k vyhlídce, odkud se vám naskytne nádherný výhled na jezero Attersee.

Nyní se sjíždí po asfaltové silnici do Nußdorfu (310 m n. m.). V Nußdorfu trasa nejprve odbočuje doprava a pak opět doprava do kopce na Limberg a poté prudce do kopce na Dachsteinblick (785 m n. m.). Nyní je to 5,6 km po šotolinové cestě, nejprve do kopce do Söllnu (940 m n. m.) a poté z kopce do Gessenschwandtu. Trasa nyní vede rovně po asfaltové silnici do Oberwangu (590 m n. m.).
Před řeznictvím Stabauer odbočte doprava a jeďte na kole nejprve mírně do kopce a poté z kopce do Großenschwandtu. V Großenschwandtu odbočte vlevo přes most a poté po betonových cestách přes takzvaný Landgraben do Powangu. Z Powangu se vydejte směrem na Straß a poté do kopce do Mitterleitenu (620 m n. m.).
Zde nyní pojedete 4,6 km po šotolinové cestě přes Klauswaldský les do Lichtenbergu (760 m n. m.). Zde na vás čeká nádherný výhled na okolní hory.

Před hostincem "Danter" odbočte doprava z kopce po asfaltové silnici do Weißenkirchenu a odtud doprava na Hölleiten do Koglu. U hostince "Spitzerwirt" odbočte doprava a přes Thalham se vraťte na kole zpět do výchozího bodu v St. Georgen.

Trasa úseku "Lichtenberg Süd":
Na křižovatce směrem na Lichtenberg do Klauswaldu, v Klauswaldu po Hubert-Gantioler-Weg po lesní cestě do Lichtenbergu. Za Berggasthof Danter po Weißenkirchener Bundesstraße dolů do Weißenkirchenu a dále do Koglu, u Spitzerwirt zpět směrem na Thalham.

dosažitelnost / příjezd

Příjezd A1 - Westautobahn, výstup na St. Georgen, směr Zentrum, na kruhovém objezdu sjeďte na třetí výstup ve směru na Zentrum, přejeďte železniční přejezd a dorazte na Attergaustraße. Po kostele zahněte doleva u domu kultury na parkovišti.

Parkování
  • parkovací místa: 30
  • parkovací místa pro tělesně postižené: 2
Příjezd veřejnou hromadnou dopravou
Plánovač tras pro individuální turistiku
Výhodné roční období
  • jaro
  • léto
  • podzim

O informace požádejte na výše uvedeném kontaktu.

Mountainbike tour "KABONG"
Tourismusverband Attersee-Attergau | Infobüro St. Georgen i. A.
Attergaustraße 55
4880 St. Georgen im Attergau

telefon +43 7666 7719 - 80
E-Mail info.attergau@attersee.at
web attersee-attergau.salzkammergut.at

Navštivte nás také na

navštiv naši fanouškovskou stránku na Facebooku náš videokanál na Youtube Navštivte náš blog