© Wandern MondSeeLand ©Valentin Weinhaeupl
Eine Frau und ein Mann sitzen in der Wiese und genießen den Ausblick auf Wiesen und Berge

Von Mondsee zum Riesnerhof

povrch cesty:
Asfalt, Turistická cesta

powered by TOURDATA

Krátká túra, která nabízí nádherný výhled na jezero Mondsee v Solné komoře a možnost prohlédnout si region během příjemného odpočinku.
Od turistické kanceláře projdeme ulicí Badgasse k bazilice, kolem které se vydáme vpravo do ulice Hilfbergstraße. Po této cestě (cesta č. 1) dojdeme k poutnímu kostelu Maria Hilf a pokračujeme do kopce až k podchodu u dálnice. Za dálnicí odbočuje vlevo cesta č. 33 k urnovému hřbitovu. Po této cestě se vydáme dále. Cesta vede téměř po rovině lesem nad dálnicí.

Na dalším rozcestí se vydáme po cestě č. 5 doprava. Ta vede krátce do kopce lesem.

Brzy se dostaneme na luční cestu a po levé straně uvidíme statek Riesnerhof. Jdeme podél živého plotu, ale v zatáčce opustíme cestu č. 5, která vede ke statku vpravo. Odbočíme doleva. Luční cestou vedle živého plotu dojdeme k příjezdové cestě a dorazíme na parkoviště hostince Riesnerhof. Odtud je nádherný výhled na MondSeeLand.

Při zpáteční cestě projdeme kolem parkoviště na ulici Mondseebergstraße a pokračujeme po ní z kopce dolů. U esovité zatáčky odbočuje doleva lesní cesta č. 3, která nás zavede kolem vodní nádrže a zpět pod dálnici k Gosaugraben. Sestoupíme k potoku, projdeme podél něj a rovně - za závorou - přijdeme na nádvoří zámku a odbočíme vlevo do kostela a na náměstí.

Parkování
  • parkovací místa: 100
Příjezd veřejnou hromadnou dopravou
Plánovač tras pro individuální turistiku
  • Vhodné pro skupiny
  • léto
  • podzim
  • časná zima

O informace požádejte na výše uvedeném kontaktu.