© Wandern MondSeeLand ©Valentin Weinhaeupl
Eine Frau und ein Mann sitzen in der Wiese und genießen den Ausblick auf Wiesen und Berge

Irrsberg - Eichingerbauer - Höribach

• vhodné za každého počasí
  • okružní cesta

povrch cesty:
Asfalt, Turistická cesta

powered by TOURDATA

Nenáročná túra zemědělskou krajinou s krásným výhledem na jezero Mondsee, která je ideální i pro nordic walking.

Procházíme ulicemi Rainerstraße a Ludwig-Angerer-Straße do Zellerache. Po Hierzenbergerstraße proti proudu řeky dojdeme k továrním budovám ABW. Na konci cesty vede vlevo za kaplí turistická stezka č. 8 na Gaisberg. U sídlišť dojdeme k ulici Gaisbergstraße, po které stoupáme doprava směrem k penzionu Leidinger (neodbočovat do Erlachmühle!).

Zanedlouho nás žlutá značka (cesta č. 35) nasměruje doleva k hostinci Grüne Eiche. Následujeme ji, mineme statek a pokračujeme po Wiesenweg. U silnice odbočíme vlevo. Krátce za přejezdem dálnice odbočuje cesta do Grüne Eiche doprava. Po této cestě se vydáme. V Grünwinklu 11 odbočíme před kaplí vlevo a jdeme po silnici dolů. Projdeme oborou a na ulici Thalgaustraße dojdeme k hotelu Eichingerbauer a hostinci Gasthaus Aichingerwirt (dříve Gasthaus Grüne Eiche).

Nyní odbočíme vlevo, přejdeme hlavní silnici a pokračujeme po ní asi 200 metrů. Poté odbočuje doprava ulice Höribachstraße (cyklostezka 1 do Mondsee). U pily se dostaneme na stezku č. 10 (silnice). Je nutné malé stoupání, poté se nám otevře výhled na Mondsee. Nejprve zůstaneme na silnici, pak se vydáme po pěšině dolů k Höribachhofu. Přejdeme silnici B 154 a pokračujeme směrem na Mondsee - nejprve po silnici, pak po pěšině a nakonec po chodníku vedle Alleestraße.

Občerstvovací zastávky: Hotel Eichingerbauer a Gasthaus Aichingerwirt.

Tuto trasu včetně popisu nám poskytl Rakouský alpský klub, sekce Mondsee, paní Annelu-Ilse Wenter.

Parkování
  • parkovací místa: 100
Příjezd veřejnou hromadnou dopravou
Plánovač tras pro individuální turistiku
  • Vhodné za každého počasí
  • léto
  • podzim
  • časná zima
  • největší zima, opravdová zima

O informace požádejte na výše uvedeném kontaktu.